20/01/2011

Happiness

Καλημόρνινγκ που το γραφείο μου, το νέσκαφε με hazelnut τζιαι Γάλα Βλάχας (εν θέλω σχόλια!) τζι' εμένα!

Όπως βλέπεις, έππεσε τόοοοοση πολλή δουλειά που γράφω ποστ (αφότου εξικοκκάλησα τα ποστς ούλλων των μπλόγκερς).

Εν ηξέρω αν μεταφέρεται το positive mood μέσω του Ίντερνετ αλλά σήμερα είμαι πολλά χαρούμενη, για διάφορους λόγους, τζιαι θέλω να μεταφέρω θετική ενέργεια σε ούλλον τον κόσμο!

1. Ο πρώτος λόγος είναι επειδή έγιανα τέλλεια τέλλεια. Μετά που την εγχείρηση, αρρώστησα 2 φορές με ίωση -τζιαι τζιαμέ ήταν που είπα "σαν την υγείαν εν έσιει" τζι'εκαταλάβαινα πλήρως τη σημασία τούτης της φράσης! Λαλούμεν το, λαλούμεν το κάθε μέρα αλλά σπάνια αντιλαμβανούμαστε πόσο σημαντική είναι. Ακόμα τζιαι στουππωμένη μύτη να έσιεις, εκτιμάς τις νύχτες που μπορείς τζιαι αναπνέεις τζιαι που τα 2 ρουθούνια όποτε ξαπλώσεις πλευρόν!

2. Ο δεύτερος λόγος εν επειδή εκλείσαμεν 6 μήνες αισίως με το αμόρε. Τζι' εκαταφέραμεν τα να συνηθίσουμε (...yeah, whatever!) το θέμα της απόστασης!Τωρά εκατάλαβα τζιαι πόσα νιώθω για τζείνον τζιαι πόσα σημαίνει για μένα. Νομίζω πως πρώτη φορά νιώθω κάτι τόσο έντονο τζιαι τόσο όμορφο. Τζιαι τωρά που το γράφω χαμογελώ. Χαζοχαρούμενα. Νιώθω "φτανούλλα", ποτζείνες τες "Κόρηηηη...'Απαναϊα μου! Κόρη εν τέλειος, κόρη αγαπώ τον! Μάνα μου τον!"!

3. Ο τρίτος λόγος είναι πως λίαν συντόμως θα μεταφερτώ! Πριν καμιά βδομάδα, ήρτε ο φάδερ τζιαι λαλεί μου...
"Κόρη.. Επειδή τζι'εγώ που ήμουν στην ηλικία σου τζι'έφκαιννα με τη μάνα σου ήθελα δικό μου χώρο...
...Ε, επειδή εξηνοικιάστηκε το διαμέρισμα της γιαγιάς (actually της προ-γιαγιάς!), αν θέλεις να πάμε να το σάσουμε τζιαι να πάεις εσύ!"

Τζείνη την ώρα ακούστηκε μια πουμπουρκά, άννοιξαν τα ουράνια τζι'εγεμώσαν φως τζι' εφκήκαν 15 gospel singers με την Aretha Franklin στη μέση τζι'ετραγουδούσαν μου "Freedooooom, freedooooom, freedooooom, yeah freedom!" !

Back to reality.

Τζι'έσιει που τζείνη τη μέρα, ό,τι site εμπορούσα να 'βρω με πράματα/ιδέες για το σπίτι, ήβρα το. Ikea (καρφωτό,έννεν;!), urban outfitters, the selby.. Σήμερα θα πάω για να πιάσω colour palette τζιαι να δω τι χρώματα θα βάλω. Εν μικρό διαμέρισμα, με πλακάκια που εβάλλαν στα 1970's, φωτιστικά άσπρα με λουλούδια τζιαι γυρό-γυρό χρυσό..Τελοσπάντων εν vintage κατάσταση. Τζιαι θέλω να "παίξω" με παλιό-μοντέρνο.
Any ideas για διακόσμηση ή για το πού να πάω να 'βρω πράματα ή για ο,τιδήποτε άλλο;

Άτε τζι'είμαι πολλά ενθουσιασμένη!


7 comments:

  1. http://vintagesimplehome.blogspot.com

    :)

    keep it up! I'm happy for you :)

    ReplyDelete
  2. hahahah!
    opote paw na grapsw thorw tounto "sei se se" je aposyntonizoumai!

    ReplyDelete
  3. τωρά άρκεψα να γράφω ολόιshια χωρίς να το δω

    how GAY this post is!!! :D

    ReplyDelete
  4. @Invictus
    Ohhh, merci merci!

    @Sike 1
    Na men to thwreis. Pistepse se sena. MPOREIS!

    @Sike 2
    Eides pou sou eipa?
    Ate kori pou tziame, afisme stes xares mou :P

    ReplyDelete
  5. ouaou

    bravo

    pote en na rtoume gia kafe me tin cake? :D:P

    Kori...ase ygeia kai ta myala sta kangkels.

    ReplyDelete
  6. oooh, how exciting, syxaritiria! an itan tis giagias glitoneis kai enoikio diladi?
    -pao sto blow gia ta mallia, imoun manager 4 xronia ekei kai pethimo tous, heh :) na paeis, en polla kaloi!

    ReplyDelete

Σέι (σέ-σε)
Σέι δε μάτζικ γορντ..